طراحي سايت، سئو، طراحي فروشگاه اينترنتي شركت سئو مهام - آنتي اسكالانت آبين abin.ir
| ||
|
وب سايت هاي تبليغاتي امروزه يكي از رايج ترين انواع وب سايت ها در جهان و هم چنين در بين سايت هاي فارسي زبان هستند. يكي از سايت هاي فارسي به نام ايستگاه، اولين سايت تبليغاتي فارسي بود كه امروزه جز پربيننده ترين وب سايت هاي تبليغاتي فارسي است. البته وب سايت هاي زيادي شبيه سايت ايستگاه وجود دارند كه اكثر آن ها از روي سايت ايستگاه كپي برداري شده اند و به همين خاطر از نظر ظاهري شبيه به هم هستند و هيچكدام از آن ها كه تعدادشان هم بالاي 2000 وب سايت است، به اندازه ي سايت ايستگاه رونق ندارند. لذا اگر خواسته باشيم كه يك سايت تبليغاتي پر رونق داشته باشيم، بايد از روش ها و ابزار هاي نوين در طراحي سايت تبليغاتي خودمان استفاده كنيم تا وب سايتمان هم براي آگهي دهنده جذاب به نظر آيد و هم براي بيننده. نمونه هاي ديگر از سايت هاي تبليغاتي پر رونق، سايت هاي ديوار و شيپور مي باشند كه در سال هاي اخير، به دليل سهولت در استفاده و گرافيك ساده در سايتشان، در وب سايت هاي تبليغاتي تحولات زيادي ايجاد كرده اند. سايت هاي تبليغاتي موفقبراي اين كه شما يك سايت تبليغاتي موفق داشته باشيد، بايد بيننده ي زيادي داشته باشيد. هر چه سايت شما بيننده بيشتري داشته باشد، مطمئنا سفارشات آگهي بيشتري نصيب شما خواهد شد چرا كه كساني كه آگهي دهنده هستند، هميشه به دنبال سايت هايي هستند كه بازديد كننده آن ها زياد باشد. در برخي از سايت هاي تبليغاتي آنقدر تعداد بيننده پايين است كه حتي بعضي از افراد آگهي رايگان هم در سايت آن ها قرار نمي دهند. زيرا مي دانند كه گذاشتن در سايت بدون بيننده، نتيجه اي به همراه نخواهد داشت. اما در نقطه مقابل آن ها سايت هاي پر بازديد هستند كه افراد حتي با پرداخت هزينه، متقاضي ثبت آگهي بر روي آن سايت ها هستند. سايت ديوار نمونه يك سايت موفق است كه با گذاشتن آگهي، بيننده هاي بسيار زيادي از آگهي بازديد خواهند كرد. نكته ديگر در سايت تبليغاتي موفق، رتبه سايت در گوگل است. هر گاه سايت شما داراي رتبه خوبي باشد، مسلما بينندگاني كه در گوگل آگهي را سرچ مي كنند، اول به سراغ سايت شما مي آيند. اين نكته هم چنين براي آگهي دهندگان مهم است. چرا كه وقتي آگهي دهندگان رتبه شما را در گوگل مي بينند، ترغيب مي شوند كه به وب سايت شما آگهي بدهند. يك نكته در طراحي وب سايت تبليغاتيتا اين جا به اين نتيجه رسيديم كه هر چه وب سايت شما بيننده بيشتري داشته باشد مسلما آگهي هاي بيشتري هم نصيب شما خواهد شد. نكته اي كه بايد در اين جا رعايت كنيد اين است كه وب سايت شما بايد براي موتور هاي جستجو بهينه سازي شده باشد و اصول سئو در آن رعايت شده باشد تا رتبه شما در گوگل بالا رود و بيننده بيشتري به سمت سايت شما هدايت شود. موفقيت در طراحي وب سايت تبليغاتيدر صورتي در طراحي وب سايت تبليغاتي موفق خواهيد شد كه از ابزار هاي جديد و مناسب استفاده كنيد. اين را به خاطر داشته باشيد كه اگر وب سايت تبليغاتي يا نيازمندي شما محتواي جديدي نداشته باشد و حرف جديدي براي گفتن نداشته باشد، در كسب و كارتان روند رو به رشدي نخواهيد داشت و نبايد انتظار درآمد زايي كافي و بازدهي مناسب را داشته باشيد. داشتن دانش بازاريابي اينترنتي، سوي ديگر ماجرا است. داشتن تنها ابزار خوب در سايت هاي تبليغاتي براي موفقيت در يك بازار اينترنتي كافي نمي باشد و شما بايد همانند هر كسب و كار ديگري، تلاش كنيد و پشتكار داشته باشيد و هر لحظه خود را با علم و دانش مرتبط با بازاريابي اينترنتي، آشنا سازيد. اين ها راه هايي هستند كه شما را در طراحي وب سايت تبليغاتي و ادامه كارتان، موفق خواهد كرد. ويژگي هاي سايت تبليغاتي خوببرخي از ويژگي هاي يك سايت تبليغاتي خوب، عبارتند از:
اين نكته را هميشه به خاطر داشته باشيد كه بحث سئو در سايت هاي آگهي از اهميت بسيار بالايي برخوردار است و ضامن موفقيت وب سايت تبليغاتي مي باشد. آگهي دهنده در صورتي از سفارش آگهي خود رضايت خواهد داشت كه مشتري براي خريد به ديدن آگهي او آمده باشد و اين هدف ميسر نخواهد شد مگر اين كه مشتريان واقعي از طريق موتورهاي جستجو به سمت سايت شما و آگهي ها هدايت شوند. كه اين هم بستگي به بحث سئو و رتبه شما در گوگل خواهد داشت. امكانات سايت هاي تبليغاتيدر اين جا برخي از امكاناتي را كه سايت هاي تبليغاتي بايد داشته باشند را بيان مي كنيم.
مطالب مرتبط: طراحي سايت خبري
امتیاز:
بازدید: 103
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : themzha.com] |